Крылова и партнеры  /  Товарний знак - захист інтелектуальної власності

Товарний знак – захист інтелектуальної власності

Статьи регистрация торговых марок, патентный поверенный

Товарний знак є не що інше, як засіб індивідуалізувати підприємство, товарне виробництво або послуги, що надаються. Простий, виразний, і легко запам’ятовуваний, що несе смислове навантаження товарний знак викликає у споживача асоціацію з конкретною фірмою, а значить з якістю товарів або послуг, які надає фірма. Товарний знак є одним з основних, важливих елементів іміджу фірми, товарний знак дає можливість споживачеві вибір в сфері товарів і послуг.

Легко впізнаваний товарний знак дає можливість визначити його походження і судити про якість товару або послуг. Споживач буде купувати товар з більш високою ціною, але який випускається під відомим і розрекламованим товарним знаком, ніж купувати порівняно дешевий і, ймовірно, неякісний товар маловідомого виробника. Отже, в товарному знаку споживач бачить в першу чергу гарантію якості, що важливо.

Більш поширені товарні знаки – це знаки зі словесними позначеннями. Менш поширеними вважаються товарні знаки, які містять у своїй основі малюнок. Третій вид товарних знаків складають, як їх називають, комбіновані позначення, які включають в себе і словесні і образотворчі елементи. Існують ще самі рідкісні товарні знаки, такі як звукові, об’ємні і т.д.)

посмотреть контакты

КРЫЛОВА И ПАРТНЕРЫ

КОНТАКТЫ