Крылова и партнеры  /  Застосування товарного знака

Застосування товарного знака

Статьи регистрация торговых марок, патентный поверенный

Використанням товарного знака вважається його застосування на товари або послуги, для яких цей знак зареєстрований, і/або упаковці товарів правовласником якого належить таке право на основі ліцензійної угоди. Використанням товарного знака також може бути його застосування в рекламі, друкованих виробах, вивісках, демонстрації експонатів на виставках або ярмарках, телебаченні, при наявності поважних причин незастосування товарного знака на товари і (або) їх упаковці.

Юридичні та фізичні особи, які провадять посередницьку діяльність, можуть на основі договору використовувати свій товарний знак поряд з товарним знаком виробника товарів, а також замість товарного знака останнього.

Реєстрація права на товарний знак носить територіальних характер. Це означає, що право на охорону товарного знака юридичні особи та індивідуальні підприємці отримують тільки в тих країнах, де вони отримали свідоцтво про реєстрацію свого товарного знака в відповідних реєстраційних органах.

Використання товарних знаків (торгових марок) переслідує кілька цілей, а саме:

     

  1. Виробникам товарні знаки (торгові марки) дозволяють виділяти їх продукцію серед продукції, яку виробляють інші виробники.
  2.  

  3. Споживачі теж мають користь, так як товарні знаки (торгові марки) вказують на те, що цей товар не є підробкою і має відповідну якість.
  4.  

  5. Зацікавленість держави в існуванні системи товарних знаків (торгових марок) обумовлена ​​можливістю полегшити економічний розвиток.
  6.  

  7. Міжнародному співробітництву сприяє взаємне визнання товарних знаків (торгових марок) і відповідних обов’язків, і таким чином недопущення підробки товарів.
подивитися контакти

КОНТАКТИ