Наші клієнти
Житомирский мясокомбинат Конти Андрушивський маслосирзавод Корпорация 'Артериум' Billa Компания 'Экми'

ключові слова сайту:

- патентування винаходів;
- реєстрація товарного знаку;
- реєстрація торгової марки;
- захист інтелектуальної власності.

Корисні статті / Функции товарних знаків

Функции товарних знаків300


 

 1) Функція виділення
Використання товарного знаку або торгової марки дає можливість виділити товари послуг конкретного підприємства серед інших. Також це допомагає власникові товарного знаку у продажу або наданні послуг товару, а покупцеві - у виборі необхідного товару або послуги серед аналогічних.
     2) Функція вказівки
Функція вказівки дуже схожа на функцію виділення. Використання товарного знаку вказує на джерело походження товару або послуги. Під джерелом мається на увазі не географічна область, а підприємство. Торгова марка не зобов'язана вказувати на ім'я або місцезнаходження його власника. Товари і послуги, які мають однаковий товарний знак розглядаються як ті, які походять з одного джерела, але можуть бути зроблені на різних підприємствах.  
     3) Функція вказівки на певну якість товару або послуги
Ця функція полягає в тому, що товарний знак, який застосовується на певних товарах або послугах вказує на їх якість.