Крылова и партнеры  /  Види товарних знаків. Словесні

Види товарних знаків. Словесні

Статьи регистрация торговых марок, патентный поверенный

Всі товарні знаки призначені для виконання однакових функцій і мають ряд загальних характеристик, але в той же час всі вони досить різноманітні. Існують різні підходи до класифікації товарних знаків, але всі вони відштовхуються від чинного законодавства. Стаття 5 Закону України про авторські та суміжні права передбачає необмежений список видів товарних знаків: вербальні, об’ємні, візуальні товарні знаки і комбінації всіх перерахованих вище. Саме широке застосування отримали вербальні (або словесні) торгові знаки, за рахунок того, що їх розпізнавальна здатність вище, в порівнянні з іншими видами знаків. Той факт, що словесні торговельні знаки сприймаються як на слух, так і візуально, відкриває доступ до споживача за допомогою, наприклад, аудіореклами. Вербальним товарним знаком може бути і одне слово, і кілька (словосполучення чи речення). Актуально на даний момент використовувати в якості товарного знака значущої фрази – слогана. З кожним днем ​​завдання з пошуку вдалого і незайнятого текстового позначення для використання в якості словесного товарного знака стає все складніше. Тому багато хто використовує інший підхід – просто вигадують нове слово. Особливо популярно в середовищі фармакології, і найчастіше назва продукту відсилає до хімічних елементів, які входять до його складу.

посмотреть контакты

КРЫЛОВА И ПАРТНЕРЫ

КОНТАКТЫ