Крылова и партнеры  /  Оцінка торгової марки

Оцінка торгової марки

Статьи регистрация торговых марок, патентный поверенный

Оцінка торгової марки, найменування фірми, товарного знака, або іншого з характерних ознак товару безпосередньо пов’язана з оцінкою вашого бізнесу і проводиться при аналізі повного циклу реалізації та виробництва послуг або товарів конкретної компанії. Під час оцінки торгової марки розраховують ринкову вартість об’єкта дослідження через визначення міри впливу конкретної відмітної ознаки на обсяг прибутку даної компанії і величину реалізації товарів і послуг.

Оцінка торгової марки так чи інакше повинна передбачати той факт, що торгова марка, як така не формує споживчу вартість. Але варто сказати, що реклама торгової марки виробляє процес популяризації споживчих властивостей продукту, позитивно впливає на формування попиту і в кінцевому підсумку на підвищення ціни на нього.

Оцінка торгової марки – це насамперед оцінка його репутації. Як виняток може бути торгова марка, зареєстрована, але ще не запущена в обіг. Вона цілком може бути розглянута як об’єкт для ліцензування, але його використання без відповідного дозволу буде розглядатися як жорстке порушення виняткових прав. При оцінці торгової марки треба мати на увазі, що під об’єктом оцінки мають на увазі вже права на нього

посмотреть контакты

КРЫЛОВА И ПАРТНЕРЫ

КОНТАКТЫ