Ми пропонуємо на продаж нові товарні знаки. У Вас може виникнути питання: для чого купувати знак, що не вештався на рекламних щитах, який не крутився в рекламних роликах, що не користується ще популярністю серед покупців. Адже традиційно вартість товарних знаків розраховують виходячи з їх популярності споживачеві, витрат понесених для їх просування на ринок.
Є три основні причини: час, надійність і гроші.
Час:
Ви економите час і забезпечуєте собі надійний захист від недобросовісних конкурентів сьогодні, а не післязавтра. За договором про відступлення товарного знака Ви можете отримати його в своє повне розпорядження всього через місяць, а фактично починати використовувати його негайно. Якщо ж починати процедуру перевірки і реєстрації знака з нуля, то Вам в типовому випадку доведеться чекати свого свідоцтва приблизно півтора року.
Надійність:
Але найнеприємніше в тому, що у Вас немає ніяких гарантій того, що Ваш товарний знак буде зареєстрований навіть через півтора року. Патентний пошук не завжди відразу виявляє назви схожі до ступеня змішування з Вашим. Іноді це принципово неможливо. Наприклад, якщо конкуруюча заявка йде з виставковим пріоритетом. До того ж існує безліч інших підстав для відмови в реєстрації товарного знака та його придатність найчастіше досить суб’єктивно трактується експертами Роспатенту.
І може скластися така ситуація, що Ви вже вклалися в розробку бренду: підготували брендбук, виготовили упаковку, зняли рекламні ролики, в гіршому випадку вже проводите рекламну кампанію, коли з’ясовується, що все це було марно.