Крылова и партнеры  /  Функції товарних знаків

Функції товарних знаків

Статьи регистрация торговых марок, патентный поверенный

1) Функція виділення

Використання товарного знака або торгової марки дає можливість виділити конкретного підприємства серед інших. Також це допомагає власникові товарного знака у продажу товару або наданні послуг, а покупцеві – у виборі необхідного товару або послуги серед аналогічних.

2) Функція вказівки

Функція вказівки дуже схожа на функцію виділення. Використання товарного знака вказує на джерело походження товару або послуги. Під джерелом мається на увазі не географічна область, а підприємство. Торгова марка не зобов’язана вказувати на ім’я або місцезнаходження його власника. Товари та послуги, які мають однаковий товарний знак розглядаються як ті, які походять з одного джерела, але можуть бути зроблені на різних підприємствах.

3) Функція вказівки на певну якість товару або послуги

Ця функція полягає в тому, що товарний знак, який застосовується на певних товарах чи послугах вказує на їх якість, яка не викликає сумніву у споживача.

4) Функція рекламування

Це основна функція товарного знака. Її суть в тому, щоб надати споживачам інформацію про товар або послуги і тим самим допомагає стимулювати попит на ці товари або послуги. Функція рекламування є психологічним впливом на споживача, який відбувається шляхом поширення на радіо, телебаченні, пресі.

посмотреть контакты

КРЫЛОВА И ПАРТНЕРЫ

КОНТАКТЫ